Çağrı Merkezi ve Beyaz Masa'dan Kapsamlı Hizmet

Eyüp Belediyesi Çağrı Merkezi ve Beyaz Masa birimleri vatandaşın belediye ile olan iletişimini sağlamada ilk sırada yer almaya devam ediyor. Yıl boyunca 10 binlerce çağrı ve başvuruyu yanıtlayan iki merkez Eyüp Belediyesi’nin misyon ve vizyonunu en iyi şekilde temsil ediyor.

Bir yıl içerisinde toplamda 50 bin 422 çağrıya cevap veren Çağrı Merkezi ve 10 binin üzerinde başvuru kaydına geri dönüş yapan Beyaz Masa vatandaşa her konuda bilgilendirme yapıyor. Eyüp Belediyesinin ilçe sakinleriyle en yakın temas kuran birimlerden biri olan Çağrı Merkezi ve Beyaz Masa vatandaşları her konuda bilgilendirmeye devam ediyor. Kurum dışı istek ve sorunlarda da vatandaşa destek olan Çağrı Merkezi ve Beyaz Masa İBB, İSKİ, BEDAŞ, İGDAŞ gibi kurumlar için arama yapanları yönlendirme ve bilgilendirme hizmetinin yanı sıra onlara iletişim bilgileri vererek yardımcı oluyor. Çağrı Merkezine gelen aramalarda İstanbul’da yaşayanlar Eyüp’e nasıl gelineceğini, araç ulaşım bilgilerini, Eyüp’teki tarihi ve manevi mekanların adres bilgilerini de soruyor.

Ayrıca mesaj sistemi sayesinde işitme ve konuşmada zorluk çeken vatandaşlara özel SMS’lerle kayıt ve başvuru oluşturuluyor. Başvuru ve kayıtlar sistem kaydına geçtikten sonra gerek kurum içi gerekse kurum dışı ilgili birimlere iletim aşmasından sonra geri dönüşler aynı iletişim kanalları üzerinden başvuru sahibine mesaj yoluyla iletiliyor. Eyüp Belediye Başkanı Remzi Aydın kurumlardaki Çağrı Merkezi ve Beyaz Masa‘nın bulunduğu konum ve hizmet faaliyetlerinin önemine değinerek “ Eyüp Belediyesi Beyaz Masa ve Çağrı Merkezimiz bizim vatandaşlarla yüz yüze faaliyet gösteren önemli birimlerimizden. Belediyemizin vatandaşla olan halka ilişkiler çalışmalarında ve hizmetlerinde ilk iletişime geçen birimimiz, belediyemizin vizyon ve misyonunu vatandaşımıza hem anlatıp hem de uygulama konusunda önemli bir görev gerçekleştiriyorlar” dedi.