Personele “ISO 10002 Vatandaş Memnuniyeti Yönetim Sistemi” Eğitimi

Eyüpsultan Belediyesi, verilen hizmetlerin vatandaş nezdinde kabul görmesi, kuruma gelen şikayetlerin zamanında ve etkin çözümlenmesiyle vatandaş memnuniyetinin en üst seviyeye çıkarılmasını sağlamak adına personel eğitimlerine devam ediyor.

ISO 10002 Müşteri Memnuniyeti Yönetim Sistemi Eyüpsultan Belediyesi’nde uygulanmaya başlandı ve belgelendirme başvurusu yapıldı.

Bu kapsamda; doğrudan vatandaşla iletişim halinde olan personele, Strateji Geliştirme Müdürlüğü tarafından ISO 10002 Vatandaş Memnuniyeti Yönetim Sistemi ve belgelendirme süreci hakkında bilgilendirme yapıldı.

Ayrıca Basın Yayın ve Halkla İlişkiler Müdürlüğü’ne bağlı Beyaz Masa yetkilileri ve İnsan Kaynakları ve Eğitim Müdürlüğü işbirliği ile şikayetlerin alınmasından sonuçlandırılmasına kadar geçen sürecin nasıl yönetilmesi gerektiği, bu süreçte yaşanılan sorunların çözümü ve vatandaşla etkili iletişim yöntemleri gibi konularda kurum içi eğitim verildi.